Методи оцінювання ділової репутації банку: міжнародний і вітчизний досвід

Z. I. Torianyk, A. M. Karmanova

Анотація


Досліджено основні підходи до оцінки ділової репутації банку: кількісний, в основу якого покладено вартісну оцінку гудвілу, і якісний, який відображає об’єктивне становище банку на ринку, шляхом рейтингування, експертного опитування. Проаналізовано міжнародні і вітчизняні підходи до рейтингової оцінки ділової репутації банку. 


Ключові слова


бренд, ділова репутація, оцінка ділової репутації банку, рейтинг.

Повний текст:

PDF

Посилання


Zobkova Zh., Pakhomov, A., Pakhomova, E. Kompleksniy pidhid do otsinki dilovoyi reputatsiyi pidpriemstv [An Integrated approach to the assessment of the business reputation of the enterprises]. Available at : http://www.mce.su/archive/doc21860/doc.pdf.

Makarenko, P. M. (2010). Pidhodi do otsinki reputatsiyi pidpriemstva [Approaches to the evaluation of the reputation of the company]. Economics agriculture, 3, 68–72.

Reputation Institute: Reyting reputatsiyi providnih kompaniy svitu 2014 roku [Reputation Institute: the reputation Rating of the leading companies in the world 2014]. Available at : http://gtmarket.ru/news/2014/04/10/6686.

Nazvano naybilsh shanovani kompaniyi svitu [Named the most respected companies of the world]. Available at : http://vkurse.ua/ua/business/samye-uvazhaemye-kompanii-mira.html

Metodologiya (Reyting 100 naydorozhchih globalnih brendiv) rozrobleniy britanskoyu doslidnitskoyu kompanieyu Millward Brown Optimor (WPP) [Methodology (a Rating of 100 most valuable global brands) developed by the British research company Millward Brown Optimor (WPP)]. Available at : http://www.millwardbrown.com/mb-global/brand-strategy/brand-equity/brandz/top-global-brands/methodology.

Reyting samyih dorogih globalnyih brendov finansovogo i strahovogo sektora v 2013 godu v ramkah «Best Global Brands 2013» [The ranking of the most valuable global brands in the financial and insurance sector in 2013 as part of the «Best Global Brands 2013»]. Available at : http://forinsurer.com/news/14/01/01/29840.

Obzor osnovnyih metodov otsenki stoimosti brendov [An overview of the main methods of brand valuation]. Available at : http://www.advertology.ru/article44521.htm.

Brand Financt Global 500 (100). Available at : http://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=83&year=580.

NOKs Fishes podvela itogi sindikativnogo reputatsionnogo issledovaniya bankovskogo ryinka Goodwill-faktor za 2 kvartal 2014 goda [NOKs Fishes summarized syndicated reputational study of the banking market Goodwill factor Q2 2014)]. Available at : http://mmr.ua/news/id/reputacionnoe-issledovanie-bankovskogo-rynka-goodwill-faktor-itogi-3kv2014-42811/.

Top 100 ukrayinskih brendiv [Top 100 Ukrainian brands]. Available at : http://www.mppconsulting.com.ua/ukrbrand/ukrbrand2014.pdf.

Reyting ustoychivosti bankov za 4 kvartal 2014 [The rating stability of banks for the 4th quarter of 2014]. Available at : http://minfin.com.ua/banks/rating/.

Vyizhivut silneyshie [The strongest will survive]. Available at : http://company.rbc.ua/Mw/OA/MTAxODg.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Зобкова Ж. О. Комплексний підхід до оцінки ділової репутації підприємств [Електронний ресурс] / Ж. О. Зобкова, А. В. Пахомов, Е. А. Пахомова. – Режим доступу : http://www.mce.su/archive/doc21860/doc.pdf.

Макаренко П. М. Підходи до оцінки репутації підприємства / П. М. Макаренко // Економіка АПК. – 2010. – № 3. – С. 68–72

Методологія (Рейтинг 100 найдорожчих глобальних брендів) розроблений британською дослідницькою компанією Millward Brown Optimor (WPP) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.millwardbrown.com/mb-global/brand-strategy/brand-equity/brandz/top-global-brands/methodology.

Рейтинг самых дорогих глобальных брендов финансового и страхового сектора в 2013 году в рамках «Best Global Brands 2013» [Электронний ресурс]. – Режим доступа : http://forinsurer.com/news/14/01/01/2984

Brand Financt Global 500 (100) [Electronic resources]. – Available at : http://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=83&year=580.

 


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Zhanna Torianyk

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2221-755Х