Проблеми маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку

Cвятослав Володимирович Князь, Мар’яна Володимирівна Горун

Анотація


Узагальнено різні підходи до трактування сутності поняття «маркетингове забезпечення формування депозитних ресурсів банку». На засадах застосування методу аналогій уточнено різницю між маркетинговим забезпеченням депозитних ресурсів і маркетинговим забезпеченням інших об’єктів. Проаналізовано реальний стан маркетингового забезпечення депозитних ресурсів у банках. Визначено проблеми, які мають місце при здійсненні банками України маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів.


Ключові слова


депозитні ресурси; маркетингове забезпечення; депозит; банк

Повний текст:

PDF

Посилання


Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика : підручник / В. Я. Кардаш, І. А. Павленко, О. К. Шафалюк. – К. : КНЕУ, 2002. – 266 с.

Землячов С. Галицький економічний вісник / С. Землячов // Активізація маркетингової діяльності сучасних комерційних банків щодо розширення клієнтської бази. – 2011. – № 4 (33). – С. 115–121.

Крухмаль О. Оптимізація інструментарію залучення ресурсів банків з депозитних джерел в посткризових умовах / О. Крумаль, В. В. Мунтян // Молодіжний науковий вісник УАБС НБУ. – 2013. – № 3. – С. 72–79.

Марцин В. С. Формування взаємовідносин банківських структур із підприємствами на ринку фінансових послуг : монографія / Володимир Степанович Марцин. – К. :УБС НБУ, 2012. – 698 с.

Ониськів В. О. Оцінка комерційної ефективності маркетингового забезпечення інноваційного процесу / В. О. Ониськів // Інноваційна економіка : всеукраїнський наук.-виробн. жур. – 2012. – № 2. – С. 189–193

Соловйов І. О. Організаційні рішення в системі агромаркетингу / І. О. Соловйов // Економіка АПК. – 2006. – № 10. – С. 98–103.

Офіційний сайт ПриватБанку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://privatbank.ua/news.

Офіційний сайт Ощадбанку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.oschadnybank.com/ua/press-service/relizes.

Офіційний сайт Райффайзен банку Аваль [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.aval.ua.

Офіційний сайт Дельта банку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://deltabank.com.ua/press/in_press.

Офіційний сайт Укрексім банку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.eximb.com/ukr/personal.

Федірко В. В. Вивчення критеріїв сигментації клієнтів банку: проблеми та перспективи / В. В. Федірко // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. – 2009. – № 7. – С. 32–37.

Методика управления лояльностью клиентов [Электронный ресурс] / И. В. Чичмели // Методический журнал Банковский ритейл. – 2009. – № 3. – Режим доступа : http://www.reglament.net/bank/retail/2009_3.htm.


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2014 Cвятослав Володимирович Князь, Мар’яна Володимирівна Горун

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2221-755Х