ФОРМУВАННЯ ДІЛОВИТОСТІ I ТВОРЧОСТІ У ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

Зінаїда Василівна Гіптерс

Анотація


Розглядається проблема підготовки фахівців економічного профілю – ділових людей, виховання їхньої духовності, формування морально-психологічного прагнення до самовдосконалення, здатності до творчого пошуку і прийняття неординарних рішень.


Ключові слова


діловитість; економічна освіта; психолого-педагогічна підготовка; самовдосконалення; фахівці економічного профілю

Повний текст:

PDF

Посилання


Kontseptsiia rozvytku ekonomichnoi osvity v Ukraini [Concept of development of economic education in Ukraine]. (2004). Osvita Ukrainy – Education of Ukraine, 6, 4 [in Ukrainian].

Chernigovskay, T. Kak nauchit mozg uchitsya [How to teach the brain to learn]. (n.d.). maxcherepitsa.ru. Retrieved from http://maxcherepitsa.ru/blog/lekciya-chernigovskoy [in Russian].

Kozakov, V. A. (2002). Psykholoho-pedahohichna pidhotovka fakhivtsiv u nepedahohichnykh universytetakh [Psychological and pedagogical training of specialists in non-pedagogical universities]. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher education of Ukraine, 3, 37–41 [in Ukrainian].

Lokk, D. (1987). Myisli o vospitanii [Thoughts about education]. Pedagogicheskoe nasledie – Pedagogical heritage. (p. 140–147). Moscow [in Russian].

Chaban, N. I. (2003). Kharakterystyka poniattia "dilova liudyna" ta yii yakostei u suchasnykh doslidzhenniakh [Characteristics of the concept "business man" and its qualities in modern studies]. Tavriiskyi visnyk osvity – Tavriysky Journal of Education, 1, 43 [in Ukrainian].

Grinshupun, S. (1998). Lichnostno-delovoy potentsial shkolnika [The personal and business potential of a schoolboy]. Shkola – School, 5, 25–31 [in Russian].

Zaretskaya, I., & Cherner, S. (1998). Vzaimosvyaz ekonomicheskogo i nravstvennogo vospitaniya shkolnikov [Interconnection of economic and moral upbringing of schoolchildren]. Shkola – School, 4, 34–40 [in Russian].

Omarov, A. M. (1991). Predpriimchivost i hozyaystvennyiy risk. Otraslevoe i territorialnoe upravlenie v usloviyah perestroyki [Subjectivity and economic risk. Branch and territorial management in conditions of perestroika]. Moscow : System [in Russian].

Lorvi, I. F. (2011). Samomenedzhment [Self-management]. Lutsk : LNTU [in Ukrainian].

Korenets, D. (1931). Torhovelno-kooperatyvne shkilnytstvo v Polshchi [Trading and cooperative school in Poland]. Kooperatyvna respublika – Cooperative republic. (part 7–8), (p. 262). Lviv [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Концепція розвитку економічної освіти в Україні // Освіта України. – 2004. – № 6. – С. 4.

Черниговская Т. Как научить мозг учиться. Конспект лекции [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://maxcherepitsa.ru/blog/lekciya-chernigovskoy.

Козаков В. А. Психолого-педагогічна підготовка фахівців у непедагогічних університетах / В. А. Козаков // Вища освіта України. – 2002. – № 3. – С. 37–41.

Локк Д. Мысли о воспитании / Д. Локк // Педагогическое наследие. – М., 1987. – С. 140–147.

Чабан Н. І. Характеристика поняття «ділова людина» та її якостей у сучасних дослідженнях / Н. І. Чабан // Таврійський вісник освіти. – 2003. – № 1. – С. 43.

Гриншпун С. Личностно-деловой потенциал школьника / С. Гриншпун // Школа. – 1998. – № 5. – С. 25–31.

Зарецкая И. Взаимосвязь экономического и нравственного воспитания школьников / И. Зарецкая, С. Чернер // Школа. – 1998. – № 4. – С. 34–40.

Омаров А. М. Предприимчивость и хозяйственный риск. Отраслевое и территориальное управление в условиях перестройки / А. М. Омаров. – М. : Система, 1991. – 154 с.

Лорві І. Ф. Самоменеджмент : конспект лекцій / І. Ф. Лорві. – Луцьк : ЛНТУ, 2011. – 136 с.

Коренець Д. Торговельно-кооперативне шкільництво в Польщі / Д. Коренець // Кооперативна республіка. – Львів, 1931. – Ч. 7–8. – С. 262.





Copyright (c) 2018 Зінаїда Василівна Гіптерс

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2221-755Х